12 grudnia 2018 r. weszły w życie zmiany w prawie telekomunikacyjnym, zgodnie z którymi każdy abonent ma odgórnie narzucony limit na wykonywanie połączeń PREMIUM i wysyłanie SMSów PREMIUM do wysokości 35zł miesięcznie.
Żeby bez przeszkód korzystać z usług PREMIUM oferowanych przez nasz portal i nie doświadczać nagle przerwanych połączeń, warto podnieść jednorazowo miesięczny limit na usługi PREMIUM.
W tym celu z poniżej listy prosimy wybrać swojego operatora i zastosować się do podanych wskazówek.
Rozmowy PreCall i inne usługi przedpłacone nie są objęte limitem premium. W wypadku rozmów PreCall wystarczy doładować konto i zadzwonić na numer stacjonarny znajdujący się przy profilu danego doradcy.
ORANGE
- poprzez konto Mój Orange;
- kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta *100;
- wysyłając SMS na bezpłatny numer 80603, w treści wpisując pełną kwotę w złotych brutto, np. SMS o treści “100”;
- odwiedzając salon Orange;
PLAY
- poprzez kod ussd (wpisz tak, jakbyś wybierał numer) *111*17*1# (wprowadzony zostanie limit 100 zł brutto) lub *111*18*1# (wprowadzony zostanie limit 200 zł brutto);
- logując się na PLAY24;
- dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta *500/*600;
- w salonie;
PLUS
- poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z wybraną kwotą (0, 35, 50, 75, 100, 200, 500);
T-MOBILE
- poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 80450, wpisując w treści LIMIT START xxx (gdzie xxx to odpowiednia kwota 35, 75, 100, 200, 500 lub 1000);
A2 MOBILE
- poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z
wybraną kwotą (0, 35, 50, 75, 100, 200, 500);
HEYAH
- poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 80450, wpisując w treści LIMIT START xxx (gdzie xxx to odpowiednia kwota 35, 75, 100, 200, 500 lub 1000);
NJU MOBILE
- poprzez konto Nju Mobile;
- kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta *100;
- wysyłając SMS na bezpłatny numer 80603, w treści wpisując pełną kwotę w złotych brutto, np. SMS o treści “100”;
PLUSH
- poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z
wybraną kwotą (0, 35, 50, 75, 100, 200, 500);
VIRGIN MOBILE
- poprzez kod ussd (wpisz tak, jakbyś wybierał numer) *111*17*1# (wprowadzony zostanie limit 100 zł brutto) lub *111*18*1# (wprowadzony zostanie limit 200 zł brutto);
- logując się na konto VIRGIN MOBILE;
- dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta;
INNI OPERATORZY (W TYM STACJONARNI)
- dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta danego operatora;