Przed skorzystaniem z pomocy i dodaniem zgłoszenia uprzejmie prosimy o zapoznanie się z popularnymi pytaniami, na które udzieliliśmy już odpowiedzi.
Pytania zadawane nam najczęściej
Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą oferowanych usług płatnych?
Reklamację prosimy składać poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza i
wysłanie zgłoszenia. Staramy się rozwiązywać Państwa problemy jak najszybciej – także w dni wolne od pracy.
Jak mogę skontaktować się z doradcą?
Szczegóły dotyczące każdego doradcy podane są na jego stronie profilowej. Wszyscy doradcy mają indywidualne numery o podwyższonej opłacie, na które można dzwonić. Część odpowiada na smsy. Jest także możliwość wykupienia usługi PreCall – wykupujecie Państwo online możliwość dzwonienia na numery stacjonarne podane przy profilach doradców (
usługi przedpłacone). Wystarczy zasilić swoje konto i dzwonić ile i kiedy się chce do wszystkich naszych doradców. Usługa PreCall dostępna jest na całym świecie – nie tylko w Polsce.
Przebywam poza granicami Polski. Czy mogę skontaktować się z doradcą?
Usługi przedpłacone PreCall są usługami dostępnymi poza granicami Polski. Wystarczy zasilić swoje konto, otrzymać unikalny PIN i wybrać numer stacjonarny przy profilu odpowiedniego doradcy.
Gdzie mogę znaleźć PIN do usługi PreCall?
PIN przychodzi drogą mailową, zazwyczaj natychmiast razem z mailem z naszego sklepu, informującym o udanym zakupie. Mail z PINem jest oddzielną wiadomością o temacie Szczegóły usługi PreCall. Zdarza się, że mail z PINem może dotrzeć nieco później, ale nie później niż 15-20 min. po zakupie (rzadkie przypadki). Jeśli wiadomość nie dotarła po tym czasie, prosimy o sprawdzenie, czy nie wpadła przypadkiem do folderu SPAM. Jeśli nie można nigdzie odnaleźć maila z PINem, prosimy o kontakt – najlepiej dodać zgłoszenie na naszym helpdesku, podając numer wykupionego zamówienia i adres email użyty w trakcie zakupu.
Nie mogę skontaktować się z konkretnym doradcą. Co mam zrobić?
Proponujemy spojrzeć w grafik przy profilu danego doradcy lub
skontaktować się z nami, opisując konkretną sytuację.
Czy odpowiadacie na smsy?
Tak. Numer sms i treść wiadomości, którą należy wpisać, by sms trafił do odpowiedniego doradcy, zostały podane przy profilach doradców, którzy odpowiadają na smsy (dotyczy wybranych doradców).
Dlaczego na moje pytanie SMS nie została udzielona odpowiedź?
Być może wróżka, do której SMS trafił, jest chwilowo niedostępna. W takim wypadku prosimy o chwilę cierpliwości – udzielamy odpowiedzi na każde pytanie.
Prosimy również o upewnienie się, czy SMS został wysłany z odpowiednim prefiksem wróżki [AHAxx.Treść pytania] lub prefiksem TV/RADIO. Każdy wysłany do nas SMS powinien zawierać odpowiedni prefiks, nawet jeśli jest to kolejna wiadomość w danej sprawie/wątku. SMSy bez odpowiedniego prefiksu mogą do nas zwyczajnie nie dotrzeć. W wypadku wysłania wiadomości SMS bez prefiksu i nieotrzymania na nią odpowiedzi, prosimy o jak najszybszy kontakt, najlepiej wysyłając zgłoszenie.
Dlaczego na mojego smsa odpowiedziała inna wróżka?
Staramy się, by na dany sms odpowiadała osoba, do której taki sms jest kierowany. Czasem bywa, że doradca jest z różnych powodów dłuższy czas niedostępny na portalu – w takim wypadku odpowiada za niego inny portalowy doradca. Sugerujemy sprawdzać grafiki i dostępności doradców.
Na smsy wysłane na prefiks RADIO lub TV odpowiadamy na wizji. W wypadkach szczególnych (problemy techniczne, brak czasu antenowego), jeśli doradca nie jest w stanie odpowiedzieć na danego smsa, zrobi to poza wizją lub podczas kolejnego programu.
Smsy najlepiej nadsyłać na początku audycji.
Jak przechowywane są moje dane, które podaję podczas rejestracji?
Czy mogę mieć dostęp do programów radiowych, ktore były kiedyś emitowane?
Programy radiowe, które kiedyś emitowaliśmy, można odnaleźć w naszym archiwum radiowym. By skorzystać z archiwum radiowego, gdzie można uzyskać dostęp do programów sprzed lat, trzeba się najpierw
zarejestrować. Archiwum audycji znajdziesz
tutaj.
Dlaczego nikt nie odpowiedział na moje pytanie na Facebooku?
Na pytania związane z wróżbami odpowiadamy tylko podczas programów emitowanych na żywo. Na wszelkie inne pytania staramy się odpowiadać jak najszybciej.